2015. 03. 03.

re.

Roviden vagy hosszan a valaszodhoz? Ugy, hogy fájjon, vagy bántson? Vagy megnevettessen? Vagy inkabb engem nevetsegesse tegyen? Tudod a Recska szeretett, jobban szeretett. Tudta látta miben elek. Segiteni akart, csak neki ez a parositas a sajat termeszetevel sajnos nem jott ossze... nem ugy, ahogy akarta. de nembaj. nem haragszok en ra. viszont ami az anyasagomat illeti ne merd ketsegbe vonni, megkerdojelezni. kritikat elfogadok, de hogy a Patri mellekszereplo lenne, na azt nem! Nem lattal a szuletese napjatol... az hogy nem  vonom bele minden beszelgetesunkbe, vagy nem bloggolok rola, nem jelenti azt h nem szeretem es hogy nem a legjobbatt akarom neki. Naponta ezerszer elmondom neki hogy szeretem, megsimitom, magamhoz szoritom, mindig (mert o kivetel nelkul meleg teat igenyel) megcsinalom neki, etetem, nevetunk, es cirogatom. Dde az isten szerelmeert, a ferfit nem tudom helyettesiteni az eletebe es o maga megmondja, hogy kell neki. Petike, Adam, Tato, Papa. Barki. Akit gyerekszerelemmel szeretehet. Mert nagyon jol tudja, en nem vagyok ehez eleg. Tudod nekem nem veszi le senki a vallamrol azt, amit mondjuk Te otthon kepviselsz... 2 fizetes, apai gondoskodas, valami szinten... Nekem ebbol nincs egy sem, csak egy ostoba ex ferj, aki az intelmeim ellenere viszi a gyereket a konditerembe es a boxzsakba hagyja ot utlegelni. meg karatera akarja vinni, de hisz ezt mar ismered... mar megint elohuztam valamit amivel takarozhatok.... bocs. akkor azt, hogy 100 eurobol takarni a gyerek havi betevojet szinte lehetetlen. es nekem sem megy maskepp az elet, csak ugy, ha tamaszkodok, ami meg felemeszt. mert a buszkeseg... mert ennyit fere tenni azt, ami igazan kibirhatatlan. Nyalogatom a sebeim, igen. Minden jogot fenntartok ra! Raadasul ugy, hogy betoppantal az eletembe. es lehet egy paranyival komolyabbnak ereztem es gondoltam ezt, mint te. Tudod én is tudok ágyéktájit ütni... de most feszegessem, hogy hirtelen hogy megvaltozott a hangnemed, mert otthon jobb, mert ossze jott egy nap a nagyfiaddal?! Vagy feltekeny vagy?! Mert kotve hiszem, hogy ennyire erdekelne, hogy a vesztembe rohanok. Sajnalom, nagyon sajnalom az egeszet...hogy nem hiszed, hogy tenyleg nem tengodni szeretnek az eletben, es azzal a gyonge kis szivemmel is igyekszek valamit kezdeni, es azt pont azert, hogy a Patrinak ne egy elmebeteg muterja legyen mire felnő. csá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése