2015. 03. 02.

Disappear

Kezdek átesni a ló másik oldalára. Hátha onnan jobb lesz a kilátás ugyebár.

Nem marad más hátra, mint szégyelleni magam, beismerni, hogy egy nagy ökör vagyok és ettől a beismeréstől talán végre zártosztályra kerülni.

Nem igazán mérvadó. Talán nekem sem bizonyít semmit a dolog. Vagy csak, ahogy mondod unalmasan forgatom ugyan azokat a szavakat a számban.

Kezdenek is keserűek lenni.

Mivel, most már Neked sem mondhatok el semmit. Mert nem akarsz a gumiszobám :) lenni, meg én sem akarlak traktálni ezért jó lesz nekem ez a halk zugocskám itt a blogon a lélek kiöntésre.

Bele vágok tehát a lecsó közepébe:

Poénnak tűnt az egész, főleg mert meggyőződésem, hogy, ilyen jóképű fickók meg a biciklit sem döntenék hozzám.

Ha másra nem, arra kiválló volt, hogy elhigyjem, nem  vagyok veszett ügy. Külsőre biztos nem és miért mondogatta ő is, hogy a tekintetem, olyan érdekes...

Szóval a facebookos modellfazonú szépfiú: pipa.

Majd lenyugszok és kikerülök ebből a szerelmi (?) mókuskerékből...

Csak békén hagyhatna már az R. Főleg úgy, hogy közvetítőt használ, aki meg kifejezetetten nyers és tapintatlan a természeténél fogva. Halljátok? ELEGEM VAN BELŐLETEK!!!



zenemeg:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése