2014. 03. 30.

God's mistake

Elhibàztad nagyfőnök, engem nagyon sikerült elcseszned. Nèzz ràm. Semmim sincs, annàl inkàbb, nincs, hogy tudatàba vagyok a tudàsom hiànyànak a materiàlis exisztenciàm hiànyànak, a tehetsèg hiànyànak etc... Egy üres kosarat adtàl ès mellè sok türelmetlensèget meg gyàvasàgot. Egy vagyok a nem sikerült kisèrletek közül. Szerintem hazudok sajàt magamnak azzal, hogy szeretem az èletet. Alig vàrom hogy vège legyen az èletemnek. Hogy minèl gyorsabban ès hamarabb felejtsenek el az itteniek. Így mindenkinek könnyebb lesz. Gyűlölöm magam. Vagy a megfelelni vàgyàsèrt,  amit Peti irànt kötelessègemnek èrzek ès ennek nem beteljesítèsèèrt, vagy mert... Bolond vagyok. Függő, tàvolròl se jó semmire, hajkuràszom, amit tudjuk mindannyian, sose kapok meg. Csak mond meg mièrt?, mièrt kellett ìgy kibabràlnod velem. Mièrt nem èrdemlem meg azt az èrzèst? Mièrt nem èrdemlem meg legalàbb azt, hogy Peti megèrtse ès tiszteletben tartsa, miert kell meg ot is ellenem forditanod? Hagyod hogy olyanokat mondjon, ami faj. Hagyod,hogy kicsi szivemben kialudjon az aminek ott kene maradni orokre. Mert ot tokeletesre faragtad engem meg hibàsra. Amen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése