2013. 12. 18.

Nem fűzök több kommentàrt hozzàd.
Bàrkim meglehetne.
Senki se kell.
Petite.

Csak Te.

Hidd el, hatàràn voltam, hogy elengedjelek.
Viszont, nem vagyok azok közül, akik ìgy intèzik a bajt.
Nem futamodhattam meg.
Nem hagyhattam, hogy könnyű legyen.

Màs lesz?

Àm legyen.
Èszre vehetted, hogy ragaszkodok.
Te kevèsbè.
Ilyen vagy, ìgy kellesz.

Ezèrt kellesz.

Nagyon jòl tudod, hogy igyekszek megfelelni neked.
Kièrzed minden egyes kètelyem, vagy hazugsàgom.
Sokszor èn is, csak elvisellek.
Ez a rendje.

Te fèrfiből vagy èn nő.

Higyj nekem.
Adj bizalmat ès meghàlàlom.
Az alakod, tested minden egyes rèszèèrt sòvàrgok.
A lelkedèrt is èpp ìgy akarok.

Ne èpìts falakat.

Megèrzem.
Fèlek tőlük.

Engedj.

Kicsit jobban engedd be az èletetbe a nőt.

Felnèzek ràd azèrt, hogy teljesen önàlló vagy.
De legalàbb akkora teher ez nekem, mint neked, ha nehezet emelek.

Ugye èrted?

Fèlek èn is, hogy elveszik a varàzsa a szerelemnek.
A sok összetűzès, harc.
Nem feltètlen kell, hogy ölje.
Keressük a helyünk.

Jòk leszünk együtt, ha megtalàljuk.

Nem merem elhinni, hogy ennyire kibirhatatlan vagyok.
Csak szeress ès kèrlek nèha tènyleg hagyj úgy dönteni ahogy.
Te is ès èn is màs okossàgot vontunk le Morrisontòl.
Te mondtad, ott vagy, ahol szüksèg van ràd.

Èn 85 èvig igènyt tartok Ràd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése